יום שבת, 28 בינואר 2017

האדם, ככל האדם שעומד בראש המדינה


http://www.baba-mail.co.il/content.aspx?emailid=34971

מה זה משנה, העיקר שכאן ועכשיו הוא מנהיג גדול, הוא הראה לאובמה מה זה, בזכותו הילרי לא נשיאת ארצות הברית. הוא היה הראשון לזהות את הצורך בהכרעת החמס ובסיפוח שניים וחצי מיליון אזרחים ערבים למדינת ישראל. הוא היה הראשון לקיים יחסים מיוחדים עם ברית המועצות. הוא מנהיג עם ניסיון וכריזמה המקובל בארצות העולם אז מה זה משנה איך הוא מתנהג בחייו האישיים ולמה בעצם כל הזמן הנושא ההוא של דוגמא אישית 

מה זה משנה אם הוא משקר על סיפור חייו בכל פעם שיש או אין  צורך בכך -  זו תחמנות בריאה וככה הסתדרו היהודים בגלות 2,000 שנה מול הגויים השמאלנים רודפי רעתנו.

מה כבר נטפלים אליו כאשר הוא נלחם בכל שומרי הסף של הדמוקרטיה - שומרי סף אלו רק מעקבים את יכולתו לשלוט ולהוביל את המהלכים הכה חיוניים למדינת ישראל מה אתם באמת לא מבינים. הרמטכ"ל פוגע בתדמיתו הימנית של שלטון החוק, נשיא המדינה הרי הוא שמאלן נודע, בג"ץ זהו הארגון שהוא אם כל חטאת הממונה על ההגבלים העסקיים היה סתם מוסט ראש מועצת החשמל סתם עמדה בדרכו.

למה רודפים אותו בגלל כמה מאות אלפי דולרים מתנות- הרי חברים מקבלים מתנות כל הזמן (לתת מתנות לא מקובל כשאתה ראש ממשלה זה לא מכובד ואלול להתפרש בצורה לא טובה) 

למה שוב מציקים עם סיפור החשמלאי שהגיש חשבוניות ביום כיפור למרות שנאסרה התקשרות עמו על ידי וועדת המכרזים הרי כולם מגישים חשבוניות פיקטיביות וגם לראש הממשלה מותר כמו לכולם להנות מהחזרי המע"מ תשלומים פקטיביים ועזרה לחברים.

למה פורעים בו כל הזמן ומבצעים שיימינג בו באשתו ובילדיו על הוצאות משפחתיות המשולמות על ידי המדינה? לא הגיוני שיאיר ינהג בצורה עצמאית אם הוא יכול להינות באחורי המכונית, הרי לכל מי שיש לו הזדמנות ככה היה פועל, זה רק לזכותו שהוא מגיע להזדמניות אלו וגם יודע לנצלן.

מה כל המהומה על התעללות בעובדי מדינה בבית ראש הממשלה - ראשית זה לא הוא זו האישה והוא לא בהכרח ידע מי מביא, מי מבשל ומתי וגם כהיא צעקה בקולי קולות בבית היה זה הוא שביקש ממנה להנמיך מעט את הקול כי מה יחשבו השכנים.. ושנית הרי כל מעסיק נוגש בעובדיו ועושה בהם כרצונו למה נטפלים דווקא אל אשת ראש הממשלה החסודה והמטפלת בילדים בכזו אהבה.

שוב אתם עם הסיפור של ראש ממשלה המחזיק עיתון פולחן אישי, איפה הבעיה שהוא הראה לכולם שגם הוא יכול להיות כמו גדולי המנהיגים בעולם הדיקטטורי ולהפעיל עיתון משלו? מה אתם סתם מקנאים גם אתם אם הייתם יכולים הייתם עושים.

למה אתם שוב מזכירים את יונתן אשל - האיש וההטרדה שחזר ללשכה איך זה קשור ועל מה המהומה?

למה הצוללות כבר לא בתמונה - שומרון הוא רק בן דוד והוא זה שזכה בכל התמורה ואיפה פה הבעיה קצת עזרה למשפחה ובאמת מישהו מאמין שכל עסקה של 1.5 מילארד שקל ראש הממשלה מודע ויורד לפרטים?

מה אתם  רוצים מראש הממשלה, כולם רודפים אותו, האליטות שמנהלות את השלטון כבר עשרות שנים מאזינות למוזיקה קלאסית, ומאזינות לאופרות מוזרות רודפות אותו לחינם - וגם אם הם אינם בשלטון כבר 40 שנה הם עדיין אויב המדינה הרי התקרבנות היא הדרך הטובה ביותר לזכות באהדת העם וללכד את השורות השבטיות מול כל השמאל, הערבים והעולם.

מה אתם רוצים מראש הממשלה אשר פועל רק למעננו ובשבילנו אם בדרך הרב הראשי הבין את השיטה ולקח גם לביתו איזו ארוחה דשנה. ומה רוצים מראש הממשלה ולמה שוב קוראים בשמו כשכמה מאנשי חברת חשמל הבינו את הרוח וגם ביקשו להגדיל את הרווח?


עזבו את האיש תנו לו מנוחה, לא כל יום צריך למצוא פרשיה חדשה, הרי גם ככה הוא לא באמת רוצה לעסוק בהנהגה ובבניית חברה בריאה


פוסט מוצג

מטאוורס - סביבת חיים ללמידה והתנסות.

המטאוורס הפך בשנתיים שלוש האחרונות לבאז וורד החדש של מערכת החינוך (טוב... עד אשר הוא הוזז לטובת ה AI המלך החדש). מה כל כך מושך במטאוורס? למ...