יום שישי, 4 בספטמבר 2015

ראש השנה תשע"ו - תודה על רגעי הקסם


תודההנה ראש השנה כבר מציץ מעבר לסופ"ש פתאום הוא מגיע. אכן כמו כל שנה אך תמיד בהפתעה, החום עדיין כאן אבל קצת פחות, והבוקר עדיין חמים אבל גם ריח קריר באוויר...
השנה ברצוני לנצל את היום המיוחד של תחילת השנה לומר תודה (לסליחות והבטחות יהיה זמן עוד מעט), לאנשים ואירועים שנגעו בי  בקסמם במהלך השנה והשפיעו על דרכי ומעשי, לעתים הנגיעה הייתה ללא ידיעתם כמו רגע קסם שקרה וחלף. וזו ההזדמנות לומר תודה לרגעי הקסם שהופיעו..


תודה לי, על תעתועי המח שהובילו אותי לטעות בגילי שלי ביום הולדתי ולקבל שנה של חיים במתנה – שנה שאפשרה לצמוח ולחוש ללא פחד, שנה שאפשרה להתגבר על כישלונות ולפרוץ לדרכים חדשות, שנה שאפשרה לחוות את החיים בעוצמות חדשות.

תודה לשותף למילואים ולדרך שפשוט אמר "אתה לא ישן מספיק" במהלך צוק איתן, ומאז אני ישן מעט יותר והחיים קצת קלים יותר והמחשבות אבודות פחות ואפילו הירדמויות על ההגה הפכו יותר נדירות.

תודה לחבר אשר זרק את המשפט "שבהרזיה, הכל בראש.....ותודה לשותף להפלגה – שלימד אותי שניתן לאכול כמויות קטנות ולהיות שבע ועדיין ליהנות מהמזון. בזכותם  נפרדתי מקילוגרמים מיותרים והבטן הריבוע הפכו מאותגרים.

תודה ענקית לחבר שהזמין אותי לשבועיים של הפלגה כמעט ללא חופים וללא עצירה וחייב אותי לקחת הפסקה למחשבה תכנון והעצמה מול מרחבי הים הגדול ובעיקר להיזכר עד כמה הים הוא חבר.

תודה לשתי מנהלות בתי הספר אשר הראו אמונה והביאו אותי לחגיגה של למידה והוראה תוך שיבה אל המקצוע האהוב ולעמידה מול הכיתה.

תודה לתלמידים שבשעות של השקעה ועשרות שאלות חייבו אותי לחדד את החושים והמחשבות ובעיקר להמשיך ללמוד

תודה לשותף לדרך שעל ערמת קלמנטינות הצליח לכוון מחשבות ולהתוות דרכים חדשות....

תודה לכל הרגעים הקסומים שהופיעו השנה ואת הדרך בונים מדרגב אחר מדרגה

הלוואי שהשנה הבאה תהיה מרתקת ומלאה לפחות כמו קודמתה.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט מוצג

מטאוורס - סביבת חיים ללמידה והתנסות.

המטאוורס הפך בשנתיים שלוש האחרונות לבאז וורד החדש של מערכת החינוך (טוב... עד אשר הוא הוזז לטובת ה AI המלך החדש). מה כל כך מושך במטאוורס? למ...