יום שלישי, 10 בנובמבר 2015

אני איש חולה..........

אני איש חולה, מחלת הלב שלי אינה מאפשרת לי פעילות גופנית מאומצת, כל מאמץ גורם לדפיקות לב מואצות ומפחידות ומכריח אותי לשבת ולהירגע. כדי לשפר מעט את מצבי ובהמלצת אתרי אינטרנט שונים הממליצים לאכול שוקולד לסיוע בבעיות לב ויצירת חומצות אמינו אני מקפיד לאוכל שוקולד - בשבילי זה שוקולד ובשביל המח סוכר, אינני יכול להתמיד בדיאטה כי נפילת הסוכרים בדמי תגרום לסחרחורת בעקבות המצב הטרום סוכרתי בו אני נמצא ולכן עלי להקפיד על אכילת סוכרים ופחמימות בכל מספר שעות, אינני יכול לעסוק בפעילות גופנית למרות רצוני העז והבנתי כי פעילות זו תשפר את איכות חיי כי בריצה הלחץ על העצמות והשחיקה הבאה עם הגיל מאימים ליצור שברי מאמץ כבר אחרי אימונים ספורים. רכיבה על אופניים מפעילה לחץ על עמוד השדרה התחתון וכבר עתה אני חושב שאני חש בתחילתו של כאב ובשחייה העלאת הדופק וקצב הנשימה מסכנת אותי ממש. לו רק הייתי יכול לבצע פעילות גופנית כל איכות חיי הייתה נראית אחרת

אתמול, לאחר עבודה על עצמי, התמודדות מול הדחיינות הבלתי נלאית והחלטה אמיצה לעשות שינוי, החלטתי לעזור אומץ לפנות אל רופא המשפחה ד"ר מיכאל המהולל, על מנת להתחיל לטפל ברצינות בבעיות לחץ הדם, אי סדירות קצב הלב, בעיות הסוכרים המונעות דיאטה מסודרת וכמובן גם בכבד השומני המקשה על עיכול מסודר של אבות המזון ופוגע בתחושת השובע. לאחר שאטפל בכל אלו, הבטחתי לעצמי - אוכל להתחיל בפעילות גופנית ולשפר את איכות חיי וכמובן להתחיל בדיאטה

ד"ר מיכאל, המופלא, ישב מולי התרכז וקרא את תוצאות הבדיקות האין סופיות, הפך בדפים, הקשיב בסטטוסקופ והרים את עיניו עם מבט מודאג לנוכח הבדיקות. ...... אתה בריא לגמרי, חרץ מבלי להניד עף עף לחץ הדם תקין, ערכי הדם תקינים ותפקודי הכבד תקינים, בלב אין זכר לכל מום ואין סימן לסכרת אפילו הכולסטרול בטווח הנורמה. אתה יכול וגם מומלץ, להתחיל בפעילות גופנית, לא אין מגבלות - ריצה, אופניים שחיה.... שיהיה בהצלחה וכדאי שתשמור על דיאטה....

עולמי חרב עלי. הדופק האיץ וחשתי בברור בלחץ בחזה המעיד על התקף לב קרב, אני בריא? צריך להתחיל פעילות גופנית? לא חייב לאכול שוקולד וגם יכול להפסיק לצרוך פחמימות וסוכרים ולהתחיל בדיאטה ..

בעודי גורר את רגלי בחזרה הביתה הכתה בי ההכרה. המצב הביטחוני בארץ נורא - לצאת לפעילות גופנית במרחב הפתוח זה פשוט לא אחראי בימים אלו ייתכן שמאחורי השיח הבא מסתתר דוקר בפוטנציה ועם חדשות נוראיות כאלו הרי שמצווה להירגע עם קצת פחמימות ושוקולדים והבהייה מול מסך הטלוויזיה הרי היא לשמירה על עדכון אקטואלי ואינה בזבוז זמן מוחלט אני אחזור לפעילות גופנית ולמשטר תזונה נכון מדי כשירגע המצב, כרגע זה מסוכן מדי ואף מלחיץ...

אילו רק היה שלום במדינה הייתי מיד יוצא לפעילות גופנית ומתחיל דיאטה. פעילות גופנית הרי תשפר לי את איכות החיים ללא הכר..... אוף נרגעתי

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט מוצג

מטאוורס - סביבת חיים ללמידה והתנסות.

המטאוורס הפך בשנתיים שלוש האחרונות לבאז וורד החדש של מערכת החינוך (טוב... עד אשר הוא הוזז לטובת ה AI המלך החדש). מה כל כך מושך במטאוורס? למ...