יום חמישי, 8 באוגוסט 2019

להיות יזם טכנולוגיות חינוכיות בעולמות וירטואליים




להיות
 להיות נוכח בכל רגע בכאן ועכשיו, להרגיש את החיים בצבעים הכי עזים, להילחם לשנות את מה שניתן לשנות ולהשלים עם מה שאין באפשרותי לשנות,  לקחת שליטה על החיים שלך, לקבל החלטות על מי שאתה ומה שאתה ולקחת אחריות על הדרך בה אתה צועד, לפעול מתוך מודעות שלמה ולדחוק את גבולות הנוחות בכל פעם מחדש.

לאמץ את השפה של להיות, לחשוב, להרגיש

להיות יזם
להחליט ולפעול לשינוי מציאות. להתעורר כל יום לרכבת הרים ולתחושת הלונה פארק של החיים. לקבל הודעה שזכית בחוזה אבל הפסדת מענק.  להיות בקשב להמון פרטים אבל עדיין לראות את היער ואת היקום ולא רק את העצים. להסתכל על העסק בניהול אסטרטגי אבל גם לא לשכוח את הניהול היום יומי, לשמוע מכל כך הרבה אנשים הסברים למה אתה טועה ולמה בלתי אפשרי הכיוון אליו אתה צועד ולהאמין במטרה ובדרך רק שניה אחת יותר ממה שצריך כדי להפיל את החומות ולפרוץ דרכים חדשות.

לרכוש את השפה הנכונה של   Elevetor Peac, נקודת איזון והחזר השקעה, חווית לקוח וזמן הגעה לשוק, תכנון מוצר ותכנון שרות.

להיות יזם טכנולוגי
לעמוד בקצב העדכונים הטכנולוגיים, להבין בראיה לטווח של שנתיים שלוש לאן צועדת הטכנולוגיה ומה המשמעויות על כיוון העבודה שלך, לבחון היכן הטכנולוגיה משרתת את הרעיון ולהזהר מפיתוח שאינו נגמר לעולם,  ולהיות מסוגל להגיב בזמן קצר לשינויים בעולם. לחיות עם יד על דופק העולם 24 שעות ביממה בקצב עדכון שאף דור בעולם עדיין לא חווה

להכיר את השפה הטכנולוגית של עיצוב מוצר, גרסת אלפא וגרסת בטא, סבבי בדיקות ואבטחת מידע, בסיסי נתונים ומשמעות הענן


להיות יזם טכנולוגיות חינוכיות
ליזכור כל הזמן שליוזמה צריך להיות ערך ממשי מעבר לערך כלכלי, שהמטרה היא לגעת ולהשפיע על עיצוב דור ההמשך ולכך גם מתלווה אחריות עצומה. לשקול לצד כל שיקול כלכלי  גם את השיקול הערכי.  להבין ולדעת שהלקוח הוא המורה, התלמיד, ההורה שבבית וגם האח הקטן שיושב ומתבונן.  לבוא בלב חפץ לסביבה אנושית הפועלת מתוך תחושת שליחות ואחריות.

להכיר את השפה החינוכית של "חנוך לנוער על פי דרכו" ו"למידה משמעוית" מיומנויות המאה ה21 ופדגוגיה מוטת עתיד לפחות טוב כמו החזר על השקעה, סבבי גיוס וסבבי פיתוח. להכיר את המחקרים האחרונים של למידה המבוססים על חקר המוח, להבין את ההבדל בין הדור ה Y לדור ה Z ודור האלפא.


להיות יזם טכנולוגיות חינוכיות בעולמות וירטואליים
  
ניגמרו לי המילים...



אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט מוצג

מטאוורס - סביבת חיים ללמידה והתנסות.

המטאוורס הפך בשנתיים שלוש האחרונות לבאז וורד החדש של מערכת החינוך (טוב... עד אשר הוא הוזז לטובת ה AI המלך החדש). מה כל כך מושך במטאוורס? למ...