יום רביעי, 14 באוקטובר 2015

שדים בקבוקים והיום שאחרי

בסוף  יחזור  השקט...

זה  ייקח עוד ימים, שבועות ואולי אפילו חודשים... בסוף השקט, היחסי, יחזור לארץ המדממת הזו ואנשי המילואים וכוחות הביטחון ישובו למשימות השגרה ואפילו נחזור לטייל בירושלים ובעיר העתיקה. השקט כשיחזור יותיר כמובן את  הקרבנות ואת עשרות המשפחות הסובבות שנותרות בכאבן  אך לצד הכאב הבלתי נסבל של קרבנות הטרור יישאר גם השד הגזעני של החברה הישראלית.

שד אשר מתיר להורה לקרוא לגרוש ילדה  בת 3 מהגן רק מפני שהיא ערביה, שד אשר קורה לבצע לינץ בצעירה ערביה רק כי נחשדה, ללא בסיס, בכוונה לבצע פיגוע. שד של המון מוסת  אשר הולך ברחובות נתניה ומחפש ערבים לעשות בהם שפטים. שד אשר בשמו יוצא בחור יהודי ודוקר בחור יהודי אחר רק כי חשב שהוא ערבי. שד השולח נער בן 17 לדקור 4 ערבים בדימונה, שד הקורא להחרים סוחרים, נותני שירותים ובעלי עסקים רק כי הם ערבים. שד בחסות השלטון  אשר רומס את זכויות האדם של משפחות שלמות  בשם פשע שבוצע על ידי קרוב משפחה. 

שדים, ואת זה מכיר כל מי שקרא סיפורי ילדים, מתקשים לחזור למקום שממנו הם באו, לא טוב להם במחשכים ובבקבוקים סגורים, שד – אחרי שהצליח להשתחרר הוא גדל ומתנפח ובעיקר זוכר ובפעם הבאה  הוא מתחיל ממקום קיצוני יותר  גדול יותר מפחיד יותר...

הטרור מנצח אותנו לא כי אנחנו לא יודעים להתגונן ולא כי איננו מצליחים להבין כיצד נער בן 13 יוצא לרצוח נער בן 13 אחר...

הטרור מנצח אותנו כי כל השדים יצאו ממחבואם,  כי הקריאות הגזעניות בתוך החברה הישראלית הולכות ומתחזקות עם כל סבב של אלימות וקריאות אלו מופנות כלפי חוץ אך גם פנימה כלפי חלקים נרחבים בתוך החברה הישראלית .


הטרור מנצח אותנו כי קבוצה שלמה של הורים לא יכלה להוקיע הורה אחד שביקש להוציא ילדה בת 3 מהגן רק כי היא ערביה .....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה

פוסט מוצג

מטאוורס - סביבת חיים ללמידה והתנסות.

המטאוורס הפך בשנתיים שלוש האחרונות לבאז וורד החדש של מערכת החינוך (טוב... עד אשר הוא הוזז לטובת ה AI המלך החדש). מה כל כך מושך במטאוורס? למ...